Wednesday, December 2, 2015

Нарс мод

  

Нарс модны тухай

Хашаандаа мөнх ногоон мод тарих нь миний байнгын мөрөөдөл байв. 2014 оны хавар тарих мод сонирхоод  модны үүрсэлгээ зардаг Барилгачин, МҮЭ-ийн соёлын төв ордон  хавиар үрсэлгээ ёонирхон явж байтал “Тужын нарс”-ын ногоожуулахтөсөл дээр ажилладаг хэдэн залуустай тааралдав. Дотор талд нь 1 үрсэлгээг 10 мянга гээд хөдлөхгүй байв. Уг нь замд таарсан нэг хүн 1000 орчим төгрөгөөр авсан гээд явж байсан юм. Нөгөө залууст үнэнээ хэлсэн чинь  Нэг надад Эд ингээдл байгаа юм. Май ахаа гээд нэг бут өгөв. Та Сайн арчлаадургуулаарай гэв.Би Мөнгө өгөх гэсэн авсангүй. Тэгээд баярлаад гэртээ ирээд нөгөө бутаа суулгах гэсэн 10 ширхэг байдаг байгаа. Өөрийн ногооны талбайд 5-ыг урь хашаанд 5-ыг суулган ёстой зогсоо зайгүй услаад байв. Хэсэг Хөдөө гүүр яваад ирэх хооронд урьд хашааны 5 нь үхээд Хойд хашааны 5нь сайхан сэргээд ирэв. Явцын дунд нэг нь сэргэсэнгүй ингээд 4 буттай үлдсэн юм даа.


2017.10.19  2 настай нарс
шилжүүлэн суулгасан 2 настай нарс





















2019,09,15 нд манай нарсны байдал



























1 comment:

  1. 2015 оны намар модны үрсэлгээ худалдаалдаг цагаар МҮЭСТордоны үүдэн дээр хэдэн залуучууд нарс модны үрсэлгээ зарж байхад нь авах гээд очвол том болсон нь дууссан тул надад нэг багц үрсэлгээ өгөв. Аваад замдаа явж байсан чинь нэг нөхөр тааралдаад:- ноднин би бас тань шиг ийм үрэлгээ аваад тарьсан чинь үргаагүй. гэв. Гэртээ авчираад байнга усалсаар байгаад 4-ийг нь амилуудаад өвөлтэй золгов.

    ReplyDelete